خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/28 - 14:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی عنوان کرد:

مدارس فرسوده در کشور نیازمند توجه ویژه و بازسازی

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس بر بازسازی مدارس فرسوده تاکید کرد و گفت: برای مدارس فرسوده باید چاره ای اساسی اندیشید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آمار ثبت شده موجود؛۶۷۵ هزار دانش آموز اتباع در مدارس کشور تحصیل می‌کنند که ۲۲ هزار کلاس درس در اختیار دارند. 



وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند؛ عبور از گردنه‌های دشوار بدون آموزش و پرورش ممکن نیست و باید در این زمینه سرمایه گذاری هدفمندی انجام شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه هیچگونه اشاره‌ای به اتباع خارجی مقیم ایران و ایرانیان مقیم خارج از کشور نشده است و باید این مهم در دستور کار قرار گیرند.



وحیدی بیان کرد: در فضایی مدیریت شده باید برای موضوعات اقتصادی و نیروهای انسانی آموزش و پرورش تصمیم جدی گرفته شود و باید تمامی اجزای حاکمیت در این موضوع نقش آفرینی کنند تا شاهد کاهش چشمگیر مشکلات در این حوزه باشیم.



وی بر بازسازی مدارس فرسوده تاکید کرد و گفت: برای مدارس فرسوده باید چاره ای اساسی اندیشید.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبات معلمان مدارس خارج از کشور از سال ۸۵ تا ۹۷ به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسیده است که این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366928
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم